بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی:بعضی قلم به دستان تحت تأثیر عده‌ای اجنبی قرار دارند

سرمربی استقلال تأکید کرد: مگر پرسپولیس و ملوان بازی خوبی انجام ندادند و 6 گل نداشت، مگر استقلال و سایپا 5 گل نداشت، چرا این بازی‌ها را زیر سؤال می‌برید؟ اصلاً دربی 76 بدترین دربی تاریخ، چرا باید کل لیگ را زیر سؤال ببرید. این بازی چه ربطی به دیگران دارد. مگر نفت تهران فوتبال به این خوبی بازی نمی‌کند. شما اگر فیلم دربی را ببینید متوجه می‌شوید که ما در چندین نوبت بالای 15 پاس به هم داده‌ایم ولی هر دو تیم در ایجاد موقعیت ضعیف بودند و من هم این را قبول دارم. ناراحتی من از کارشناسی دربی 76 این است که چرا ایرانی را زیر سؤال می‌برند!
سرمربی استقلال با انتقاد از صحبت‌های کارشناسان گفت: در این همه بازی، تیم ملی فقط دو گل زده ولی آقایان اینها را نمی‌بینند. آقایان آمدند در زمان سرمربی‌گری تیم ملی مرا محاکمه کردند و کاری کردند که فرار کنم. پای فراکسیون ورزش و مجلس را به وسط کشیدند. اما چرا هیچ‌کس از این خارجی‌ها سؤالی نمی‌پرسد؟ آقای فردوسی‌پور بیا و جواب بده چرا ما را محاکمه کردی ولی حالا دیگران را محاکمه نمی‌کنی؟
وی ادامه داد: علی دایی مگر مهره کوچکی در این فوتبال است اما او را هم محکوم کردند. آقای فردوسی‌پور چون مربی خارجی است برای آنها دادگاه نمی‌‌گذاری من هم می‌گویم مربی خارجی باید بیاید چون عصر، عصر ارتباطات است اما نگاه‌ها عدالت محور نیست. در بدترین باختها عادل فردوسی‌پور داستان را به نفع آقایان بر می‌گرداند. مشکل ما کارشناسان هستند مگر راه‌آهن با علی دایی بد بازی می‌کند؟ چرا به لیگ ایران توهین می‌کنید؟ اما هنوز هم می‌گویم بعضی و باز هم تأکید می‌کنم بعضی قلم به دستان تحت تأثیر عده‌ای اجنبی قرار دارند و این فوتبال را به این روز انداختند. شمایی که از استقلال و پرسپولیس بازیکن گرفتی و چند دو رگه هم به تیم ملی آوردی چرا در مسابقات اخیر فقط 2 گل زده‌اید، این چه ربطی به داربی 76 دارد و این چه ربطی به لیگ ایران دارد؟ چرا از جوانها استفاده نمی‌کنید؟ مگر یعقوب کریمی بازیکن کوچکی است؟ اگر می‌خواهی بستنی بخوری و وسط مسابقات از قهوه استفاده کنی به جایش برو از این بازیکن‌ها استفاده کن. امثال میلاد غریبی‌ها، امید ابراهیمی‌ها و یعقوب کریمی‌ها کم در این فوتبال نیستند اما متأسفم برای برخی کارشناسان و برخی قلم به دستان.

خبرنگاری پرسید، آقای قلعه‌نویی با همه این صحبت‌ها قبول کنید استقلال صدرنشین در مقابل پرسپولیس چنگی به دل نزد که قلعه‌نویی گفت:‌من هم می‌گویم در حد استقلال نبودیم. اما از شما سؤال می‌پرسم آقایان نوشته‌اند مربی بازنده هفته قلعه‌نویی، آیا این عدالت است؟ بازنده‌ای که صدر جدول را پس گرفته باید کوبیده شود. اگر این یک امتیاز را یک خارجی گرفته بود باز هم همین بلا را سرش می‌آوردید، یا اگر ما 5 گل می‌خوردیم خوب بود؟ من همه ابزار هجومی‌ام را استفاده کردم و این همه بازی خوب با تیمم به نمایش گذاشتم اعتقاد دارم این بازی نسبت به دیدار رفت خیلی بهتر بود اما در این وسط فردوسی‌پور با نحوه گزارشش به دنبال داستان دیگری بود.
سرمربی استقلال تأکید کرد: برای من جای تأسف است که با این همه امکانات چرا تلویزیون آمار دربی را اعلام نکرده است برای ما جای شک و شبهه وجود دارد که چرا در بین دو نیمه آمارها اعلام نشد. مگر نمی‌گویید تیم ما بد بود چرا آمارها را نشان ندادید؟
خبرنگاری گفت شاید وقت ندارند که قلعه‌نویی پاسخ داد: وقت دارند تریبون را در اختیار کارشناسی قرار بدهند که هرچه دلش می‌خواهد بگوید اما وقت کار مثبت ندارند اما برخی دوستان مأموریت داشتند که اگر بازی به این شکل پیش رفت مشکلات را به اینگونه پوشش بدهند،‌آقای کارشناس آقای مسلمان؟ اینها چه ربطی به دربی دارد؟
 یکی از خبرنگاران در ادامه نشست خبری از قلعه‌نویی سؤال کرد: کی‌روش آزادی بیان دارد و هیچکس توان مقابله با او را ندارد، نظر شما چیست که قلعه‌نویی گفت:‌شما نگران نباشید، ما قلم به دستان مخلصی داریم که ایشان را ساپورت می‌کنند. کارشناسی داریم که مخلص چشم‌آبی‌ها هستند.
سرمربی تیم استقلال در خصوص روند کلی لیگ گفت: من از شما سؤال می‌پرسم مگر شما ژورنالیست نیستید؟ فکر کنید پروژه‌ای دارید که هفته اول آن را انجام دادید، بعد به شما می‌گویند 4 هفته دیگر تعطیل است آیا این در کیفیت کار شما اثری ندارد؟ مگر ژاپن لیگ ندارد، فردوسی‌پوری که می‌گوید این بازی را با ال‌کلاسیکو قیاس کنیم چرا این خرده مسائل ما را نمی‌بیند؟ زمانی که سرمربی تیم ملی بودم هر هفته دوشنبه‌ها با مسئولان سازمان لیگ جلسه داشتیم و احمد ابراهیمی نیز اینها را صورت جلسه می‌کرد. حتی یک هفته هم لیگ را تعطیل نکردیم مگر کره جنوبی این مشکلات را ندارد؟ اما متأسفانه اینجا کارشناسان مخلص تا می‌بازیم من را محاکمه می‌کنند اما اگر آقایان ببازند استوکهای کفشها را بهانه می‌کنند. بازیکنان این همه ادا و اصول در می‌آورند اما می‌دانند که چه کفشی بپوشند. یعنی اشکان دژاگه نمی‌داند چه کفشی بپوشد؟ قبول کنیم نگاه‌ها به خارجی‌ها متفاوت است. فقط این را بگویم دهخدا به مصدق نامه نوشت و بروید و ببینید در آن نامه چه نوشته شده است.

خبرنگاری پرسید مشکل افرادی که شما می‌گویید فقط با شما است؟‌که قلعه‌نویی گفت اینها فقط با من مشکل دارند و می‌خواهند به من ضربه بزنند. تیم ملی به لبنان باخت همه انتقاد کردند ولی من حمایت کردم. حتی سیموئز به سر تمرینات ما آمد و از من تشکر کرد و گفت که حامل پیغام کی‌روش است حتی دایی و قطبی را هم حمایت کردیم اما تیمم بازی را مساوی کرده و به صدر جدول رفتیم. آقایان می‌گویند بازنده هفته.
سرمربی استقلال در پایان گفت: مشکلات جامعه و فوتبال ما باید درست شود. فوتبالی‌ها باید بیاییند و سخت‌افزارهایمان را تقویت کنیم. به خدا در همین مطبوعات آدم های بسیار سالمی داریم و هستند خیلی‌ها که سالم کار می‌کنند و ما به آنها خیلی ارادت داریم اما عده کمی قلم به دست هستند و خودشان هم می‌دانند. ما داریم از مطبوعاتی‌ها حمایت می‌کنیم و آن عده را زیر سؤال می‌بریم اما چرا برخی ها به خودشان می‌گیرند، بچه‌های مطبوعات با این فشار اقتصادی زحمت می‌کشند اما متأسفانه عده‌ای کار آنها را هم زیر سؤال می‌برند. به طور مثال همین فرهاد اشراقی از روزنامه‌نگاران با سابقه مدام در ستون یکی از روزنامه‌ها از ما انتقاد می‌کند و می‌گوید قلعه‌نویی گفت بازی دو نیمه متفاوت داشت، او را می‌شناسم و از دوستان صمیمی‌ام محسوب می‌شود اما مورینیو هم این حرف را زد آن هم بعد از چند سال. من که روزنامه نمی‌خوانم اما می‌خواهم بگویم چون مورینیو خارجی بود انتقاد از ما نشد. من می‌گویم این کنفرانس‌ها را بردارید به جایش زمین‌ها را درست کنید. صبح در رادیو ورزش شنیدم هنوز اینترنت فلان ورزشگاه مشکل دارد اما چرا کارشناسان کار بلد به این چیزها اشاره نمی‌کنند. مشکل تیم ملی رحمتی است؟ این بنده خدا از 7 امتیازی که گرفتیم 5 امتیاز را مدیونش هستیم اما در این چند روز پدر او را در آوردند تا عدالت نباشد گفتن این مسائل فرقی نمی‌کند.
یکی از خبرنگاران پرسید فکر نمی‌کنید تبعات این اختلافات به ضرر ما تمام شود که قلعه‌نویی گفت اگر به جام جهانی نرویم آن را هم حتماً به گردن من می‌اندازند. همان قلم به دست‌هایی که اشاره کردم دنبال سناریونویسی برای پوشش اشکالات هستند. آیا لیگ را ما تعطیل کردیم؟ باخت به لبنان و ازبکستان چه ربطی به لیگ ما دارد؟ باز هم می‌گویم تا وقتی این مسائل حل نشود همینگونه در جا می‌زنیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 9 / 11 / 1391برچسب:نشست خبری,هفته بیست چهارم,پیکان,کروش,امیر قلعه نویی,رسانه ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com